close

Need You Now  
專輯發行時間::2010  專輯名稱::Need You Now

 

聽見熟悉的歌,來記錄一下 :)

 

 

 

 

 

歌詞來源:



Picture perfect memories scattered all around the floor

將完美的回憶散落般投映在地板上

Reaching for the phone ’cause I can’t fight it anymore

我伸向電話,因我已無法再抵抗對你的思念

And I wonder if I ever cross your mind

而我想,我是否也曾在你的心裡呢?

For me it happens all the time

對我來說,那是每分每秒都發生著的事

It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now

凌晨一點一刻,隻身一人的我,此刻只想要你在身旁

Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now

說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我身邊

And I don’t know how I can do without, I just need you now

而我不知該如何一個人度過今晚,我就是需要你在我身邊啊

Another shot of whiskey can’t stop looking at the door

再喝下一杯威士忌,我依然無法不凝視著大門

 

Wishing you’d come sweeping in the way you did before

期望著你會像從前那樣大剌剌地走進我家

And I wonder if I ever cross your mind

而我想,我是否也曾在你的心裡呢?

For me it happens all the time

對我來說,那是每分每秒都發生著的事

 

It’s a quarter after one I’m a little drunk and I need you now

凌晨一點一刻,帶點醉意的我,此刻只想要你在身旁

Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now

說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我的身邊

And I don’t know how I can do without I just need you now

而我不知該如何一個人度過今晚,我就是需要你在我身邊啊

Ooh...

Guess I’d rather hurt than feel nothing at all

我想我寧願感覺痛苦,也不願什麼都感覺不到

 

It’s a quarter after one I’m all alone and I need you now

凌晨一點一刻,隻身一人的我,此刻只想要你在身旁

And I said I wouldn’t call but I’m a little drunk and I need you now

說過不會再打給你,但帶點醉意的我卻需要你在我得身邊

And I don’t know how I can do without I just need you now

而我不知該如何一個人度過今晚,我就是需要你在我身邊啊

 

I just need you now

我需要你在身旁

Oh baby I need you now

寶貝,此刻我需要你在身旁

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vinson 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()